Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś konsumentem – przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy w terminie 14 dni od odebrania przesyłki.
Od umowy możesz odstąpić, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy poprzez wiadomość przesłaną na adres e-mail:
hello@lazydog.com.pl
Zwracany produkt należy odesłać na adres:
Paulina Gruszczyńska
530 799 116
hello@lazydog.com.pl
Paczkomat: PRU06M
ul. Drzymały 30,
05-800 Pruszków
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Po wysłaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, konsument ma obowiązek odesłać towar do sprzedawcy w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.
W przypadku odstąpienia od umowy i zwrotu towaru, koszty odesłania przedmiotu do sprzedającego ponosi kupujący.
Płatność za zakupiony produkt zwrócimy na Twoje konto bankowe, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez nas zwróconego produktu w stanie niezmienionym.
Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania.
UWAGA: Nie przyjmujemy zwrotów / reklamacji dostarczanych osobiście. Nie odbieramy paczek nadanych za pobraniem.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.
Reklamacje
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię, która w przypadku sprzedaży prywatnej między osobami fizycznymi nieprowadzącymi działalności gospodarczej wynosi rok od dnia wydania rzeczy kupującemu.
Reklamację możesz złożyć na adres e-mail: hello@lazydog.com.pl
Reklamowany produkt należy odesłać na adres:
Paulina Gruszczyńska
530 799 116
hello@lazydog.com.pl
Paczkomat: PRU06M
ul. Drzymały 30,
05-800 Pruszków
W związku z wadą możesz żądać:
lub złożyć oświadczenie o:
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie maksymalnie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. O wyniku reklamacji poinformujemy Cię za pośrednictwem poczty elektronicznej.
W przypadku uznanej reklamacji, sprzedawca jest zobowiązany pokryć koszty przesyłki poniesione przez klienta w związku z odesłaniem reklamowanego towaru. Wyślemy do Ciebie również nowy / naprawiony produkt na podany adres w ciągu 21 dni.
W sytuacji, gdy reklamacja nie zostanie uznana przez sprzedawcę, ponieważ stwierdzi on brak wady lub nie podlega ona gwarancji, obowiązek pokrycia kosztów przesyłki związanych z odesłaniem reklamowanego produktu spoczywa na kliencie.
UWAGA: Nie przyjmujemy zwrotów / reklamacji dostarczanych osobiście. Nie odbieramy paczek nadanych za pobraniem.
Jeżeli po otwarciu przesyłki Klient znajdzie uszkodzenia zaistniałe podczas transportu, powinien skontaktować się z nami najszybciej jak to możliwe.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.